PN-PT: 10-17 tel: 887 4444 22

Catering dietetyczny - dieta pudełkowa z dostawą

Całodzienna dieta próbna juz od 28 złotych.
Jeżeli potrzebujesz porady eksperta zadzwoń pod numer 887 4444 22 lub napisz maila na: biuro@food2door.pl



Porada na dzisiaj... i na zawsze:

Zdrowa dieta, rozsądny wysiłek fizyczny i błękitne myśli
utrzymają Twoje ciało i umysł w najlepszej formie!!!

 

Mamy przyjemność poinformować Was o rozpoczęciu naszej współpracy z firmą K2.

Firma K2 zajmuje się kompleksową opieką trenerską.
Do dyspozycji klientów jest siłownia z profesjonalnym sprzętem firmy HES.
Klientom pomagamy osiągnąć założony cel!!!

Naszym klientom we Wrocławiu i okolicach K2 proponuje 20% rabat na usługi jakie oferuje.

Serdecznie zapraszamy!!!

E-mail: silowniak2@vp.pl   Tel.: 725-794-884
 

Jak schudnąć skutecznie i nie przytyć po diecie


Odchudzanie to temat, do którego warto się dobrze przygotować. Często, szczególnie kobietom wydaje się, że o odchudzaniu wiedzą wszystko. Jednak wiele z Pań popełnia podstawowe błędy podczas redukcji masy ciała, skazując się od razu na porażkę. Zastosowanie poniższych wskazówek pozwoli w miarę łagodnie wprowadzić się w tryb nowej diety a przy tym nie wyrządzi szkód w organizmie (np. niedoborów pokarmowych). Ważne jest również to jak jemy po zakończeniu diety, gdyż efekt jojo często dopada osoby które powracają po diecie do starych nawyków żywieniowych.

1. Odpowiednia kaloryczność diety
Aby spalić nadmiar tkanki tłuszczowej należy więcej kalorii spalać niż dostarczać. Wydaje się proste. Jednak drastyczne ograniczenie kalorii nie przyniesie zamierzonego efektu. Dzieje się tak dlatego, że organizm musi otrzymać określoną ilość kalorii tzw. wartość PPM (podstawowa przemiana materii) na zachowanie funkcji życiowych. Jeśli ograniczymy kaloryczność poniżej PPM uruchomią się mechanizmy alarmowe mające na celu przetrwanie głodówki. Spowolniony zostaje metabolizm i tkanka tłuszczowa nie ma szans na efektywne spalanie. Takie działanie to również prosta droga do efektu jo-jo. Po zakończeniu takiej głodowej diety organizm zrobi zapas na wypadek kolejnego „alarmu”.

2. Odpowiednia kaloryczność „po diecie”
Nadmiar kilogramów nie bierze się znikąd. Jeśli powrócimy do dawnych nawyków żywieniowych, będziemy jeść więcej niż to wynika z zapotrzebowania, to niestety ale kilogramy powrócą. Jeśli będziemy nadal jeść zdrowo, z dużą ilością świeżych warzyw i owoców, produktów pełnoziarnistych, chudego mięsa i nabiału to taki sposób jedzenia przyczyni się do utrzymania nowej masy ciała.

2. Nawodnienie organizmu
Tkanka tłuszczowa jest magazynem różnych związków w tym szkodliwych metabolitów, które podczas jej spalania uwalniają się do krwioobiegu. Aby usprawnić ich wydalanie należy pić odpowiednie ilości wody. Woda to również sprzymierzeniec prawidłowego procesu trawienia oraz źródło składników mineralnych – np. magnezu czy wapnia.  Dodatkowa aktywność fizyczna, usprawniająca proces utraty zbędnych kilogramów to również zwiększone zapotrzebowanie na wodę. Najważniejsze – pragnienie jest już sygnałem odwodnienia organizmu.  Należy pić regularnie – np. 150 ml wody, co 30 minut.

3. Odpowiednie tempo odchudzania
Utrata nadmiernej masy ciała wymaga czasu. Ostatni trend – szczególnie w prasie kolorowej – gdzie wyznacznikiem skuteczności diety stała się ilość straconych kg w jak najkrótszym czasie. Tymczasem im wolniej chudniemy, tym są większe szanse na utrzymanie wagi po zakończeniu diety. Skóra podczas odchudzania również potrzebuje czasu na dopasowanie się do nowych rozmiarów. Najlepsze tempo to utrata 0,5 – 1 kg tygodniowo.

4. Dodatkowa aktywność fizyczna
Zalet dodatkowej aktywności fizycznej jest wiele – ujędrnianie skóry, przyśpieszenie metabolizmu a przy tym spalania tkanki tłuszczowej, uwolnienie endorfin, czyli hormonów szczęścia, zapobieganie licznych chorobom itd. Osoby, które do tej pory prowadziły siedzący tryb życia powinny włączyć dodatkową porcję ruchu stopniowo, zaczynając od spacerów czy lekkiej gimnastyki. Jeśli mamy dużą nadwagę – zacznijmy od lekkich ćwiczeń nie obciążających stawów. Każdy nawet najmniejszy przejaw aktywności fizycznej będzie przybliżał do celu – redukcji nadmiernych kilogramów.

5. Odżywianie a nie karmienie czyli dieta w trakcie i po
Tylko prawidłowo zbilansowana dieta pozwoli na utratę masy ciała bez szkody dla organizmu w postaci niedoborów pokarmowych. Wypadające włosy, pogorszenie stanu skóry, przewlekłe uczucie zmęczenia to tylko kilka przykładów wyczerpania po nieprawidłowej diecie odchudzającej. Korzystanie w tym okresie z cateringu dietetycznego sprawia, że otrzymujemy dietę o określonej kaloryczność i prawidłowym bilansie składników odżywczych. Wszystko za sprawą produktów spożywczych o dużej wartości odżywczej a niskiej kaloryczności. Dobrze jest utrzymać swoje zdrowe nawyki na resztę życia. Jeśli wprowadzenie ich w życie jest dla nas trudne, warto skorzystać z diety dostarczanej przez catering dietetyczny.

 

Dieta pudełkowa jest coraz popularniejsza, zyskuje na sile przez wzgląd na dobroczynne działanie. Na czym polega? Oczywiście na zdrowym odżywianiu i regularnym spożywaniu posiłków! Dieta z dowozem Food2Door to wyjątkowo skomponowana żywność, którą możemy zjeść w dowolnym miejscu – w pracy, w domu, na spacerze, czy pomiędzy spotkaniami biznesowymi. To zdrowe, zbilansowane, dopasowane do potrzeb żywieniowych posiłki, gotowe do spożycia, dostarczane bezpośrednio do Ciebie.

Wybierz najlepszy plan dla siebie

Oferujemy cztery opcje dietetyczne – nasze plany żywieniowe dostępne są o różnych wartościach kalorycznych. W zależność od Twojego stylu życia, wybierz dietę pudełkową dopasowaną do zapotrzebowania energetycznego. Skontaktuj się z nami i już dziś zmień swoje życie!

Postaw na zdrowe jedzenie – dieta pudełkowa zamiast szybkiego jedzenia

O ile catering dietetyczny jest coraz popularniejszy, zdrowe jedzenie coraz bardziej trendy, o tyle sam wybór, czy zjeść posiłek dopasowany do naszych potrzeb, czy wysmażonego burgera przed snem - wciąż stoi w tym samym miejscu. Będąc w mieście, czujemy zapachy, przyciągają nas przyjemne, klimatyczne knajpki. Bardzo szybko decydujemy się na zjedzenie kebaba, pizzy czy hamburgera. A potem żałujemy – odczuwamy senność, czujemy jak nasz organizm ciężko trawi pokarm. Mądre jedzenie wymaga dobrej organizacji, a także samozaparcia i cierpliwości. Decydując się na dietę z dostawą do domu, decydujesz się na ustabilizowanie swojego planu żywieniowego na każdy dzień.

Catering dietetyczny z dowozem zdrowia

Niezależnie od tego czy mieszkasz w Łodzi, Częstochowie czy Radomsku – możemy do Ciebie dotrzeć i dowieźć smakowite posiłki na cały dzień. Dzięki naszej mobilności, masz na wyciągnięcie ręki gotowe do spożycia śniadania, lunche, obiady i kolacje. Już dziś możesz zrezygnować z jedzenia w pierwszym lepszym miejscu, sięgania po to, co blisko, a nie po to, co dobre. Pracujesz w Łodzi? W przerwie wychodzisz z biura, by zjeść jakiegoś fast fooda? Masz szansę zatrzymać szkodliwe nawyki, wybrać równie prostą drogę, ale o wiele zdrowszą. Nasza dieta pudełkowa dostępna jest w Łodzi i nie tylko! Dbamy również o osoby z mniejszych miast.

Szczegóły diety pudełkowej

Dieta z dowozem w Łodzi, w Częstochowie czy w Piotrkowie Trybunalskim – niezależnie od miejscowości (obsługujemy wiele miast!), to idealne rozwiązania na zrealizowanie optymalnego planu żywienia na cały dzień. Dowóz całodziennej diety do klienta ma miejsce w godzinach 13-20 – właśnie wtedy dostarczymy do Ciebie posiłki na kolejny dzień. Czy koniecznie do domu? Niekoniecznie! W Food2Door dowozimy catering dietetyczny na terenie miast, których pracujemy (spis znajduje się poniżej). Możesz być gdziekolwiek, a my do Ciebie dotrzemy. Podaj odpowiedni adres w zgłoszeniu, a właśnie tam zbilansowane i zdrowe posiłki trafią w Twoje ręce!

Chcesz jeść zdrowo i smacznie? Poznaj nasze plany żywieniowe

Dieta Optimal

Oferujemy 4 plany żywieniowe. Pierwszy z nich to Optimal. Proponowane posiłki dostarczają niezbędnych wartości odżywczych i witamin, potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania i dobrego samopoczucia. Plan Optimal sprawdzi się u osób chcących pozbyć się nadprogramowych kilogramów. Chcesz wzmocnić efekty swojej aktywności fizycznej? Zadbaj o dietę. Postaw na zdrowe posiłki, ustabilizuj swoją wagę. Dieta Optimal może Ci w tym pomóc. W tym planie żywieniowym nie ma miejsca na zbyt duże ilości soli, cukru i szkodliwych tłuszczy zwierzęcych. Dieta jest zróżnicowana pod względem wartości energetycznych – dzięki temu z planu Optimal skorzystają wszyscy, bez względu na płeć. Dostępna jest w pięciu wersjach: 1000, 1200, 1400, 1600 i 2000 kalorii.

Dieta VEGE

Każdy doskonale zna dietę wegetariańską. Posiłki Vege z naszym wydaniu są różnorodne, ciekawe i przede wszystkim smaczne. Opieramy nasz plan na świeżych, sezonowych warzywach i owocach. Unikamy monotonii żywieniowej. Dieta wegetariańska Food2Door przełamuje stereotypy. Posiłki bezmięsne apetycznie wyglądają i są najzwyczajniej w świecie smaczne – nasza dieta pudełkowa Vege to udowadnia. Stosowana jest przede wszystkim przez osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Ale nie tylko. Z jej pomocą ustabilizujesz swoją wagę i dasz sobie szansę na rozwój formy. Proponujemy dzienne zestawy o kaloryczności 1000, 1400 i 1600.

Dieta Fish Free

Stworzona dla osób nie lubiących ryb, owoców morza. Podstawą diety jest mięso, produkty mleczne, jak i warzywa i owoce. Dieta Fish Free dostarcza niezbędnych składników odżywczych, bogata jest w witaminy i minerały, jakich nie może nam zabraknąć. Obfita w posiłki mięsne, dostarczy Ci odpowiedniej dawki energii każdego dnia. Dostępna w tych samych wartościach kalorycznych, co dieta Optimal.

Dieta Active

Osoby aktywne fizycznie, codziennie ćwiczące (jogging, a nawet i jogę) powinny dostarczyć swojemu ciału znacznie więcej energii, niż osoby wykazujące się siedzącym trybem życia. Posiłki diety Active mają zwiększoną wartość kaloryczną, a są również zdrowe. 2500 - 3000 kalorii to solidna porcja mocy, która zapewni Ci funkcjonowanie na wysokich obrotach przez cały dzień. Dieta pudełkowa Active ma różne zastosowania. Pomoże Ci w budowaniu masy mięśniowej, polepszeniu ogólnej formy, a nawet w rozsądnym zmniejszeniu wagi. Wbrew pozorom to właśnie dieta dla aktywnych jest najbardziej uniwersalna.

Choroby cywilizacyjne a zdrowa dieta

Zdrowe jedzenie z diety pudełkowej może uchronić nas przed wieloma schorzeniami – także tymi poważnymi. Cukrzyca - nie bez powodu nazywana jest chorobą XXI wieku. Badania są zatrważające. Według badań statystycznych na cukrzycę cierpi aż 3 miliony Polaków, z czego aż 21 tysięcy z jej powodu co roku umiera. Cukrzyca nazywana jest cichym zabójcą. Wiele osób nie wie, że zmaga się z chorobą. Jakie są przyczyny rozwoju cukrzycy i tak dużej zachorowalności na nią? Wystarczy mała aktywność fizyczna, siedzący tryb życia i złe odżywianie. Często bagatelizujemy rolę naszego stylu życia i sami skazujemy się na choroby cywilizacyjne. Cukrzyca narzuca wiele ograniczeń w życiu codziennym.

Nadciśnienie tętnicze to kolejna choroba cywilizacyjna, równie niebezpieczna jak cukrzyca. Żle zbilansowane posiłki zwiększają ryzyko zachorowania na nadciśnienie. Choroba ta dotyka coraz większej grupy osób. Już nie tylko osoby po 50 roku życia zmagają się z wysokim ciśnieniem. Rzadko mierzymy ciśnienie krwi i bagatelizujemy objawy złego samopoczucia. Co jeść, a czego nie jeść żeby zmniejszyć ryzyko zachorowania lub zminimalizować postęp choroby? Słodycze, tłuste przetwory mleczne, chipsy czy też tłuste mięsa są na głównej liście produktów prowadzących do poważnych problemów z ciśnieniem. Wiadomo, tłuszcze są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Warto jednak zwierzęce zastępować tymi pochodzenia roślinnego. Możemy je znaleźć np. w oliwach, olejach czy też orzechach włoskich. Produkty z dużą ilością soli – unikajmy ich. Sól znajduje się w naszym jedzeniu nie tylko wtedy, gdy sami ją dodamy. Bardzo duża jej ilość znajduje się w konserwach czy też gotowych daniach.

Warto zmienić swoje nawyki żywieniowe i tryb życia. Zadbaj o siebie, bo zdrowie ma się tylko jedno.

Dieta pudełkowa Food2Door – dokąd docieramy?

Czy nasz catering dietetyczny oferujemy tylko mieszkańcom Łodzi? Oczywiście, że nie! To był jedynie przykład. Z dowozem diety docieramy do wielu miast z różnych województw. Takich jak Wrocław – z podobną ilością mieszkańców, co wspomniana Łódź. Ale jesteśmy też dostępni w mniejszych miejscowościach, takich jak Piotrków Trybunalski czy Częstochowa.

Dzięki naszej diecie pudełkowej możesz spokojnie wybrać się na spacer po Rynku Głównym, odwiedzić słynne krasnale, bo nie musisz tracić czasu w kuchni na przygotowanie obiadu! Możesz wybrać się na duchową wędrówką na Jasną Górę, w Częstochowie również dowieziemy dla Ciebie cały zestaw. A może chcesz zjeść obiad z oferty naszego cateringu dietetycznego w Głogowie, bądź Legnicy? Nie ma problemu – docieramy i tam!

Catering dietetyczny Food2Door można zamawiać do wielu miast z centralno-zachodniej części Polski. Nie ograniczamy się wyłącznie do mieszkańców województwa łódzkiego. Swoją ofertę diet z dostawą do domu oferujemy w:

  • Łodzi
  • Wrocławiu
  • Lesznie
  • Tomaszowie Mazowieckim
  • Piotrkowie Trybunalskim
  • Bełchatowie
  • Polkowicach
  • Legnicy
  • Lubinie
  • Tuszynie
  • Rzgowie
  • Zgierzu
  • Starowej Górze
  • Wolborzu
  • Górze
  • Rydzynie
  • Gostyniu
  • Rawiczu
  • Wschowie
  • Sławęcicach
  • Radomsku
  • Częstochowie

Catering dietetyczny dowozimy w godzinach 13-20 na podany w zgłoszeniu adres.

Posiłki od Food2Door możesz zjeść dosłownie wszędzie, nawet w trudno dostępnych czy też inspirujących miejscach.

KONTAKT

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami za pomocą formularza poniżej. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.